افتتاح ۸۰۰۰ مسکن مهر بدون انشعابات


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 مدیرعامل شرکت عمران پرند از افتتاح ۸۰۲۸ واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت خبر داد و با بیان این‌که متقاضیان باید برای تحویل واحدهای مهر آورده خود را تکمیل کنند، گفت: نیمی از این واحدها دارای انشعابات آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب هستند

 به گزارش پرند پرس، باران هاشم‌زهی اظهار کرد: در هفته دولت ۸۰۲۸ واحد مسکن آماده افتتاح است که از این تعداد حدود ۵۰ درصد دارای خدمات زیربنایی از جمله انشعاب آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب هستند.

وی با بیان این‌که انشعابات سایر پروژه‌های آماده افتتاح مسکن مهر پرند در حال نصب است، تصریح کرد: متقاضیان باید نسبت به فروش اقساطی و دریافت دفترچه اقساط اقدام کنند تا بتوانیم واحدها را به آنها تحویل دهیم.

وی با تاکید بر این‌که ساخت ۸۰۲۸ واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است، یادآور شد:‌به متقاضیان مسکن مهر از طریق پیامک اعلام کرده‌ایم نسبت به واریز باقیمانده آورده خود اقدام کنند، اما متاسفانه مردم برای پرداخت آورده مراجعه نکرده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران پرند شرط تحویل واحدها به مردم را تکمیل آورده و پس از آن دریافت دفترچه اقساط بیان کرد و از متقاضیان خواست در راستای افتتاح و تحویل به‌موقع واحدهای مسکن مهر (مطابق برنامه‌ریزی انجام شده) اقدام کنند.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 765
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');